Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

"Δώρα" γενεθλίων...


Σήμερα “ταξιδεύω”… σε όνειρα, χρόνους και σκέψεις…
Διευρύνω την καρδιά μου και απλώνω τα φτερά μου…
Σε επιθυμίες βαθιές… σε ανθρώπους που με συντροφεύουν… σε σχέσεις που υπάρχουν… σε στιγμές που μοιράστηκα… σε πόνους που με έριξαν… σε αγάπες που με έθρεψαν… σε αγκαλιές που με κανάκεψαν… σε κραυγές που ξεχύθηκαν… σε παιδιά που αγκάλιασα… σε γονείς που με μεγάλωσαν…. σε αδέρφια και ψυχές που ενώθηκα… σε φίλες/ους που με στήριξαν… σε δρόμους που περπάτησα και σε μονοπάτια που άνοιξα… σε ότι πίστεψα… σε ότι με πρόδωσε… σε ότι αγάπησα και σε ότι νοστάλγησα…
…“ταξιδεύω” κι ακόμα μεγαλώνω… και μαθαίνω…
Πώς να αγαπάω… πώς να ευγνωμονώ… πώς να στηρίζω και πώς να δίνω, ότι έχω μέσα μου κι ότι υπάρχει στο είναι μου…”
Κι… επιμένω να πιστεύω… στο καλό και στην αγάπη… στο ότι θα έρθουν καλύτερες στιγμές κι ότι όλα γίνονται για το καλό στη ζωή μας… στις καλές προθέσεις των ανθρώπων…
…”ταξιδεύω”… κι ανοίγω νέους δρόμους… και κοπιάζω γιατί έμαθα ότι το ταξίδι έχει δώρα να φέρει… κι έμαθα να τα λατρεύω αυτά τα “δώρα”…. και συνεχίζω να “ταξιδεύω”….

Με εκτίμηση
ΒΙΒΗ ΡΕΠΠΑ
Master NLP Coaching
Time Line Therapy
Clinical Hypnotherapist
Κιν.-693-2725304

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου